lauantai 9. huhtikuuta 2016

Ilman satulaa höntsäilyä

 
Siitä onkin ikuisuus aikaa, kun olen viimeksi kirjoittanut varsinaista treenipostausta. Itse asiassa viime kerrasta taitaa oikeasti olla jo yli puoli vuotta, mutta tällä välillä olen kirjoitellut niin epäsäännöllisesti, että olen päivittänyt aina vain kuulumiset, mutten erityisemmin perehtynyt minkään asian tarkempaan puimiseen. Tästäkään ei kyllä varmaan kovin kummoista tulisi, sillä tuota ratsastuskertaa on vähän vaikea treenaamiseksi kutsua :D Aion siis luovuttaa tarkemman analyysin suhteen taas tällä kertaa, mutta täytyy kirjoittaa joku toinen kerta, kun on oikeasti jotain merkityksellistä sanottavaa tai oivalluksia. Niistä puheen ollen oivalluksia tuli tosiaan tehtyä tänä keskiviikkona, kun tallikaverini piti minulle tunnin hevosellaan! Eli kehitystä tapahtuu ja minäkin olen ihan oikeasti treenannut, mutta en vaan juuri Veran kanssa. Tamma saa nyykyään lähinnä suurimmaksi osaksi maastoilla ja lisäksi kerran pari viikossa saatetaan piipahtaa maneesissa vähän tekemässä jotain.

Näistä kuvista alkaa kuitenkin tosiaan olla jo viikko aikaa, joten oikeastaan mitään en muistakaan - antakaa siis anteeksi, joudutte taas katselemaan käytännössä pelkkiä kuvia. Lupaan tehdä parannuksen vielä!
Ai miten niin karva kiiltää :D
Tässä mun selän jousto tapahtuu ihan väärästä kohtaa. Vilma osasi alkaa korjata sitä tosi hyvin, mutta nää kuvat on otettu jo ennen sitä toiselta päivältä.

Pörheä tamma ja epätoivoinen kuski joka yrittää vähän rauhoitella menoa :D


Ryhtiin täytyy tosiaan kiinnittää enemmän huomiota varsinkin oman tamman kanssa ravissa erityisesti
 
Suloinen tammani
Prinsessa ♥
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti