keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joululahjat kuvina


Mun piti kirjoittaa tää postaus jo eilen, mutta unohdin aivan täysin. Ehkä tänään ei kuitenkaan ole vielä liian myöhäistä esitellä joululahjoja? Tänä vuonna vietettiin kiva ja rauhallinen joulu perheen kesken, mikä poikkeaa aika tavalla edellisvuosista. Yleensä meillä on aina kauhea härdelli päällä ja sukulaisia sekä joulupukki, mutta tänä jouluna edes pukki ei saapunut paikalle. Tää oli mun ensimmäinen joulu ilman pukkia, yhyy :D


Nälkäpeli DVD ♥
Tää oli mun toivelistan kärkipäässä ja onneksi myöskin löytyi paketista. Kävin kattoo Nälkäpelin joskus silloin elokuvissa ja siitä asti olen kinunnut tätä omaksi. Vielä en ole ehtinyt katsoa uudestaan, mutta toivottavasti on yhtä hyvä kuin ensimmäiselläkin kerralla!
 
Thermo Sport -lämpöasu
Ihanaa, vihdoin mulla on lämpöasu! Tätä en ole itse älynnyt ikinä pyytää, mutta oli kyllä todella mieleinen lahja ja hyvä että muut hokas, että tarviin tällasen :D

HKM alumiinijalustimet
Tosi kivat Jini kopiot! Mulla on menny hermo mun vanhoihin tavallisiin jalkkareihin, koska ne ei pysy talvella jalassa sitten millään. Nällä olenkin ratsastellut pari viimepäivää ja ovat kyllä olleet tosi hyvä hankinta.

Vastoin kaikkia taiteen sääntöjä viritin nämä jalustimet koulusatulaan. Kisoissa ehkä pakko käyttää vanhoja tavallisia jalustimia, vaikka näihin olen kyllä jo tykästynyt niin että käytän näitä varmasti myös estepenkissä.

TV viltti
Äiti osti tän mulle ehkä puoliksi piruillessaan, koska varastan aina sen peiton kun katon telkkaria :D Tulee siis varmasti ahkeraan käyttöön.

Perhe Trivia
-

Suklaakakku
Kyllä vaan, sain suklaakakun joululahjaksi. Ystävämme teki tällaisen kakun rippijuhliini, ja se oli niin hyvää että halusin jouluksi samanlaisen :D

Ponikirja
-

Singstar SuomiHuiput
Uusi singstar peli! Jei tykkään lauleskella aina silloin kun ylimääräistä aikaa sattuu löytymään ja tässä oli hauskoja kappaleita.

JET SET Addiction -kello
Ostin tämän itse itselleni joululahjaksi, koska keksin vähän aikaa sitten, että haluan ehdottomasti valkoisen bling bling rannekellon.


 +Koriste-esineitä ja kaikkea söpöä pikkutavaraa

Ja loppuun vielä muutama kuva aattoillan tunnelmista



 
Ihana Elsa avaamassa pakettiaan :)
 

2 kommenttia:

  1. Kivoja lahjoja oot saanut :D Kelpais mullekkin suklaakakku. No ei kun nyt täytyis lähtee kuntosalille kuluttaa joulun takia kertyneitä kiloja :D
    + Ihana Elsa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps mäki tykkäsin! Hah ei se suklaakakku ainakaan meillä ollu iso lisä suhteutettuna muihin syömisiin, niin että ei se varmaan suurta lisätuhoa aiheuttanut :D
      Ja Elsa on ihana <3:-)

      Poista